Hemska geting.

Nu när trädet utanför blommar så är det getingar, fllugor och humlor i överflöd vid mitt fönster. Jag är livrädd! Jag vågar inte döda dem. Så jag kan bara lämna rummet, låta fönstret stå öppet och hoppas på att insekten flyger ut av sig själv. Vilket kan ta allt ifrån 10 sekunder till 2 timmar, eftersom Johan kommer hem vid fyra. Så nu vågar jag nästan inte ha fönstret öppet utan sitter och svettas i värmen.
Idag är det valborg. Jäj! Jag känner inte alls för att gå ut, utan hoppas att Johan är sugen på bio. Så idag börjar våren. Synd att inte solen skiner. Men varmt är det så det räcker!
Min gårdag slutade med tidig säng och feber. Emelie var helt slut sen jobbet, så efter att vi spelat kort ett tag släckte vi lampan och babblade. Vi somnade vid halv elva, elva. Jag var helt slut!
Johan kommer hem idag som sagt:) En dag tidigare än vanligt! Skönt! Jag gillar när folk kommer hem! Keivan kommer hem i sommar sa han:D Nån gång i juli-augusti. Han ville inte säga exakt. Suprise!
Ha en trevlig Valborg allesammans!
Walla!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0