Utmaning, haha!

En sån där utmaning

Tre saker jag inte förstår:
  • varför utbildning är så viktigt när man ändå är "för ung" för jobben?
  • varför jag är så dålig på sport? 
  • varför pengar är så avgörande i ett förhållande?
3 saker som finns vid mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
  • Ipren
  • Plattång
  • Trocadero

Tre saker jag gör just nu:
  • Läser mail
  • Skriver i bloggen
  • Funderar på att duscha

Tre saker jag vill göra innan jag dör:

  • Skaffa barn
  • Ha ett jobb jag trivs med
  • Ta körkort!
Tre saker jag kan göra
  • Få folk att skratta
  • skriva fort
  • säga "ett kvist fritt kvastskaft" fort, utan talfel
Tre saker jag inte kan:
  • jobba med det jag vill
  • spara pengar
  • sluta äta godis
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
  • Guldhits 
  • Dina kropps signaler
  • Din mamma / pappa
Tre saker jag skulle vilja lära mig:
  • aktie och fondspara
  • göra frisyrer
  • att inte ha ett sånt "guppigt" humör
Tre favoriträtter:
  • Pannkaka
  • Mormors köttbullar med potatis och brunsås
  • Grillat
Tre personer jag utmanar:
  • emsanpemsaan
  • anomalhy
  • hannawhalstrom
Anonym
2008-04-30 @ 17:35:46
URL: http://emsanpemsaan.blogg.se

Haha du utmanar mig, vad innebär det?

Bella
2008-04-30 @ 17:43:57
URL: http://anomalhy.blogg.se

utmaning klar ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0