Shablaha!

Idag är det mycket pågång.

1. Joakim fyller 17 år! Tänk att tiden går så fort. Jag minns tiden då han fortfarande var rödhårig och satt med telefonluren uppochner och pratade med morfar. Eller när han hängde högt upp i en stege på baksidan av huset i typ 10 minuter innan pappa fick syn på honom.
2. Emelie har sålt sin bil. Idag är jag hennes personalshoper. Herregud. Den lilla peng jag har behöver jag verkligen ha kvar. Det kommer att bli en otroligt svår utmaning för mig idag. Lycka till Malin! Vi ska ränna inne i stan, sen ska vi till Bergvik och kolla. Och sist men inte minst så ska vi till Ikea. Emelie har så mycket pengar, så jag tycker hon kan köpa en d40 åt mig;) Haha!
3. Malins avskedpartaj äger rum idag. Så nu blir det till att röja gärnet och svänga på det lurviga ikväll. Åh vad kul det ska bli att träffa massa folk! Vad fan ska jag ha på mig? Det kommer jag säkerligen att bränna pengar på idag. Damn! Sen så ska man ha nåt att dricka, sen ska man ha råd med krogen. Fy fan. Men gud så kul det ska bli:D

Imorgon blir det till att fira Joakim och Johan ska spela klubbmästerskap på golfklubben. Oh my!
Walla!
Sophia
2008-08-29 @ 16:05:20
URL: http://veranda.blogg.se/

Hej, men du... Vad har du för dig? Vad händer tjejen? Where´re you goin´?

Emma
2008-08-29 @ 16:15:32
URL: http://superserious.blogg.se/

JA, det ska bli sååååå kul!

Sophia
2008-08-31 @ 12:25:26
URL: http://veranda.blogg.se/

Ja! Tvinga honom mer! Vad kul om du kom ner hit!

Jo, jag har det bra.. börjar bli sjuk bara. ont i halsen som attan och en vecka kvar tills studentkören.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0