mammut.

idag ska jag till ikea med moooor min! :D min papput är i spanien, så nu när mamma är lite ledig vill hon hitta på nånting. jag ska försöka få lite rörelse på mina cv:n idag också tänkte jag.
Igår vad jag hos Jennie! Träffade Purus med! Fy fan att man ska vara så dålig på att ses. Dåligt. Jag är för dålig.
Idag har Maria namnsdag, och jag har tillomed sms:at ett grattis! Icke dåligt! Nu ska jag packa pappas kappsäck och göra mig iordning inför en mammutdag.
Jag vill tillägna ett litet hej till Emma, Smufft och Keivan med som borde komma hem snart! KOM HEM! Sen så gillar jag Johan. Fast det vet ni redan.
Ps. det är fint väder ute idag.. AHhhh!
Walla!

Imens står solen over højen
Han mindes den sommer hvor hun strålede
Forsvandt I haven grøn, og træernes sang hun fandt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0