Come on to my house!

Det var trevligt att träffa Bella och Chrille! Dom hade möblerat om där hemma, och hade det så fint så:)
Imorgon SKA jag bada! Det är skit längesen jag var och simmade, så nu tusan!
Jag som tänkte att jag skulle bli så nyttig efter nyår. Idag bjöd Johan på pizza. Men jag tänker inte ge mig, jag ska klara det här! Imorgon är Johan på jobbet, då har jag bara råd att äta det som finns hemma. Det kan inte bli så onyttigt.

Nån som sett Girls of the Playboymansion? OMG vad det är kul! Dom fattar inte hur dumma dom är, det hela blir så skrattretande! Det är skönt med program som det här, man blir lite lättare och blir lite nöjdare med sig själv. Skönt!
Nu blir det till att fortsätta njuta utav dom roligaste/dummaste blondinerna i Amerika!
Mycket nöje;)

WALLA!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0