Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Nu fan har jag gett mig in på wii-fit på riktigt! jag har träningsverk så det står härliga till... och jag tänker hela tiden på måltider, träning, motion o.s.v. Samtidigt som det är skit bra att det gör en medveten och målinriktad, så är det lite jobbigt... Så fort jag tittar på godiset vi köpte i tyskland som ligger framme lite här och var så blir jag sugen, får dåligt samvete, och låter bli. Men det har helt plötsligt blivit en sån kamp med mig själv. jag bara tävlar och tävlar och glömmer bort att slappna av. Allt som hjälper är att måla naglarna och se på sex and the city. Då håller jag mina fingrar i styr och tankarna på annat håll.
Nu ska jag äta honungsmelon som Bella och Chrille lämnat. Den börjar bli lite torr. Den ska ju inte behöva gå till spillo;) Under tiden jag gör det ska jag titta på Carrie Bradshaw och co, och kolla lönespecifikationen som kom idag. Den var nästan obefintlig, men alla pengar är välkomna till mig!
Walla!

Just de! jag såg på fuckin åmål igår.
fan vilken bra skildring det är av unga.
SE DEN!
Den är nästan ännu bättre nu än när vi var 12!!
(12 var åldern när jag tyckte den var som bäst)
Ems
2008-07-24 @ 11:21:27
URL: http://emsanpemsaan.blogg.se/

Ajdå, låter inge vidare. Men å andra sidan kan du inte låta det styra heller. Om du väl bestämt dig för vad du vill ska inte en "sådan grej" få komma i vägen. Det är ju bara att ge allt och försöka fixa ett jobb. För det är ju också så att när man verkligen behöver nåt så brukar man alltid fixa det på ett eller annat sätt, (oftast). Det löser sig alltid som man brukar säga! Ja, det är samma person jag haft kontakt med under våren som fixat jobb efter vårt möte i sthlm för några veckor sedan. Blev så att jag fick skjuta upp det eftersom jag tackade jag till Löfbergs jobbet. Men det löste sig ju bra! :) Blir det hamnfestivalen nåt då? Puss

Ems
2008-07-25 @ 09:31:20
URL: http://emsanpemsaan.blogg.se/

Vi får se hur det blir, jag känner att jag behöver göra det här, för min egen skull. Tycker definitivt att vi ska ta en fika till veckan. Kanske en utomhuspicknick om vädret tillåter? ;D Puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0