Sjuk

jag har blivit sjuk!
helgen var helt underbar! jag träffade bella, chrille och alex. Vi gjorde allt möjligt skoj! vi spelade kubb, boule, minigolf och vanlig golf. Sen så åt vi pizza och rökte vattenpipa. vi inskaffade tillomed en ny! Tamaras i Kil var det som sålde. Just de, jag rekomenderar verkligen inte den tobak, tjär och nikotin fria tobaken. Vi rökte den, inte god!
Nu har jag blivit sjuk. Halsen gör ont, jag hostar som ett fån och huvudvärken kommer och går.
Vi ska ju till skåne på fredag och innan dess måste jag STORstäda. Observera STOR. Här har nog aldrig varit så skitigt innan. Men min hälsa hindrar mig. Jag har idag träffat mamma istället, sett på två filmer och kollat runt på massa Wii-spel. Alltid är det nånting som står ivägen när jag försöker komma igång med nånting. Nåja, jag har åtmindstonde vikt lite tvätt. Imorgon mår jag nog prima, och då jävlar!
Nu ska jag ta tag i nåt och göra mig lite middag för att sedan inte göra nånting igen.
Walla!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0