Cpcykel

min cykel är lite cp. jag fick skruva av däcket för att kunna ta hem det till pappa så han kunde hjälpa mig att laga det. jag kände mig hur duktig som helst när jag lagat den feta punkan och skruvat på hjulet när det kom hem igen! Men nu har det gått ur luft ur framdäcken IGEN! det var luft kvar när jag skulle cykla hem. Men det var inte mycket. Det gick skit drygt att cykla. Från stan till Rud går det hela tiden lite uppåt... Aldrig nerför. Och när man kommer upp på Rud så ökar backen ytterligare. Inte nog med det så hade jag en hård motvind och dåligt med luft i däcket. Det har aldrig varit så jobbigt att cykla! Okej att jag behöver motionen, men fy van va det var tungt!
Sen kom jag hem och satte mig med isvatten och tittade på Ducktales. Mitt mål med dagen var att diska all disk innan Johan kom hem. Han skulle jobba till sju så jag hade ingen brådska. jag sms:ade honom vid lunch och frågade om det gick bra i Hällefors. Då var han på väg hem. LOL! så det var bara till att ta tag i disken och få det gjort innan han kom hem!
När han kom hem åkte vi och handlade en sväng på Pekås. Billiga Pekås. Sen kände jag mig lite duktig när jag lagade mat. Det blev korvstroganoff och ris. Det börjar bli lite en av mina specialliteer. (hur stavas det?)
Sen pratade jag med Purus och fick reda på att Gabriel och Viggan ska ha ett litet kalas på lördag. GUD så trevligt! Jag SKA dit om det så är det sista jag gör! Hanna Wahlström ska komma sa Purus. Åååh! Jag har inte träffat människan sen jag tog studenten! Sorgligt! Så det här ser jag fram emot!
Det var min dag det. Nu tvingas man titta på fotboll med Johan. Men det får väl vara värt.. antar jag.
Heja Sverige! ...... :P
Nu har jag haft huvudvärk 4 dagar i rad. Vad är felet på mig? Jag har provat allt. Ät mer sånt.. ät inte sånt.. drick mer.. gå ut och rör dig... ta tablett.. gå och lägg dig... ALLT! Nån som har förslag? Inte ska man väl behöva gå till doktorn för lite huvudvärk. Nej. Jag får helt enkelt googla på huvudvärk.
Nog ointressanta saker om mig. Hur mår du?
Woalla!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0