dumbom!

Igår cyklade jag till bella in i stan. jag tog bil hem med johan. så idag måste jag hämta cykeln i stan, vilket inte känns allt för roligt. men det är så typiskt mig! Bara det blir lite varmare och det inte snöar så ska jag allt få hem min springare. jag vill gärna skriva något av intresse. men jag kan inte påstå att jag har nåt jätteintressant att berätta. Johan och jag glömde pastan på spisen igår. den kokade i 40 min istället för 11. men den blev bra! stor, men bra! vi har lagt trägolv eller vad man ska kalla det i duschen. är det nån som förstår vad jag menar med det? jag har inte lagt klickgolv i duschen alltså...
iaf. hur var påsk? jo tack bra! vi åt en massa ägg, massa massa massa godis och träffade familjen. Det är så sällan man träffar mormor och morfar så det var Sååå trevligt!
min hund är väldigt knepig! Hon har fått för sig att hon är rädd för alla gubbar (över 40) i keps som är tjocka är väldigt långa. Detta inkluderar min morfar och min farfar. Hon blir helt galen när de kommer. fast farfar är hon mest rädd för. jätterädd! tokhund!
nu ska jag äta ett par smörgåsar innan jag ger mig ut i solen och i snön. JAG HATAR SNÖ!
Walla!
bella
2008-03-26 @ 19:58:21
URL: http://anomalhy.blogg.se

jaa dem är nog ganska snarlika!
Syns slingorna förresten? :O
En blåsa? :O Jag har ont i ryggen efter vi gått däremot, dåligt klackade skor tror jag minsann ;D
Puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0