"Jobbar du här?"

Ja... ännu en dag i väntesoffan på Swedbank. Tacka Gudarna att Sophia finns till! Tänk om jag hade fått en jobbkompis som var jätte tråkig... eller jätte äckel käck. jag hade dött. Nej, Sophia ska de va!
Idag var jag uppe i personalcafeterian och skulle hämta choklad åt mig och Sophia.
"Jobbar du här?" Säger då en tant. "eeh... ja, jag gör en marknadsundersökning åt Swedbank och har suttit i er väntesoffa i 1½ vecka nu... Igår kom det fram en tant och frågade "Har du bokat ett möte?". Pfff... eehm... NEJ! Jag har suttit och väntat bra länge i så fall. Är jag så dålig? Ger jag inget intryck som folk minns mig? Är jag så förbannat tråkig?! Jag Blir fan orolig! Tråk-Malin.. eller, vem-är-malin?-malin. fy.
imorgon kommer Johan hem från Kopparberg, jääj!:) Lite sällskap efter jobbet.
Ååååh jag träffade Purus och Stina idag! :D Dom var bruna som bajsar! de hade tydligen legat nere och stekt vid teatern. Den som ändå kunde göra det tänkte jag. haha! Jag får väl säkert inget jobb resten av sommaren sen så jag hinner nog ta ikapp då. Baaah! Gaaah! Jobb jobb jobb! Jag får panik!
Men nu ska jag äta knäckebröd. Ja, nu hörde rätt... knäckebröd.
Och Daniel har VÄRLDENS sämsta humor! Ni ska nu få se en av de bilder som han mailat mig idag. Snitsig som han är. Klämkäcka DG;)




 
Ser ni vad DÅLIG humor han har?!UUUUH va jag hatar den här bilden!
Och det här är ändå inte den värsta bilden han skickat!
Dags att se på tv! Det är min tv-kväll idag:)
Walla!
PS. jag saknar bella.... DS
bella
2008-05-28 @ 18:57:44

Naw sötis där, miss you tooooooooo :)
(om det är bella, som i jag-bella ;) icke-tråk-malin-där ;))

Emsan
2008-05-29 @ 14:18:12
URL: http://www.emsanpemsaan.blogg.se

Yey, det känns skönt :) I am back in Charlestown, men i helgen är jag i Stockholm. Till veckan borde vi kunna ses tycker jag? Hur går det på jobbet? Skönt att komma igång lite på arbetsmarknaden va? :) Puss

carro
2008-05-29 @ 17:40:43
URL: http://carrof.blogg.se

haha ellerhuuuur, Tack mlin du är en vettig människa ;D med mig är det bra, hur är det själv? ;) menne, vad gör du på swedbank? :) i karlstad lr? hur länge har du jobbat däR? är det kul? :D KRAM




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0