Min "överraskning".

Ja, Johan skulle ju komma hem idag sa han... fast han gör inte det.. eller, han kommer hem inatt. Jag trodde att när han sa "vi kommer nog rätt sent" så tänkte jag: Ja, han brukar ju vara hemma vid 4-5, så han är nog hemma vid 9-10 kanske. Men nehedå... De har inte åkt från Järfälla ännu... att ta sig hem därifrån tar minst tre timmar. Sen så fick kag höra att de ska hämta upp en kompis till Anton i Sigtuna. Sist Anton gjorde det åkte han två timmar före Johan i sin bil. När Johan sen åkte hem så körde han förbi Anton i Karlstad. Med andra ord, Johan ska vara glad om han är hemma innan gryningen. Fy fan! Om han inte hade berättat överraskningen så skulle jag slagit ihjäl honom när han kommer hem inatt. Jag som är så mörkrädd. Han hade fått en spark och tusen knytnävar i magen och i ansiktet.

Jaja, för att fördriva tid blir det ett par avsnitt med SATC och sen ska jag försöka sova. Försöka duger, vem försöker jag inbilla liksom? Jag kommer ligga vaken och stirra i taket tills Johan dyker upp.
Fan!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0