Halloween fest

Det här börjar se riktigt ljust ut!
Min medicin är kanonbra! Känner mig friskare nu än vad jag gjort på hela dagen. Annars brukar det vara värst på kvällen tycker jag. Så festen blir av på fredag.
Det är massa roliga som kommer också! Emma skickade sms förut och försäkrade mig om att hon kommer vara utklädd. Det glädjer mig! Det ska bli så roligt roligt roligt! Nån som inte blivit bjuden som vill komma?
Imorgon är det torsdag. Då fyller mamma 50 år! Lilla mamma! Det blir tårta hemma hos dem. Sen så kommer Bella hem så man kan leka med henne efter det. Framför allt så kommer ju Johan hem imorgon också! Min älskling!
Mitt plugg är det lugnt med. Jag hann med massa idag. Imorgon ska jag träffa Torbjörn så jag kan få mitt studiebidrag nån gång också. Den där processen är cp dryg! Men nu ska jag tydligen vara framme vid sista momentet. HOPPAS JAG!
Torsdag och fredag kommer att bli otroligt bra dagar. Det känner jag på mig!

Men den här gången ska jag inte vara Pippi.
Mli
2008-10-30 @ 09:45:05
URL: http://essentielle.devote.se

Hihi, Piiiippiii ^^ min mamma kallar fortfarande dig för pippi.

"Mamma, jag ska till Malin på halloweenfest på fredag!"

"Vilken Malin? Pippi?"



;D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0