Solen


Välkommen hem Sola i Karlstad!
Så himla gött väder det har varit hela helgen, sol sol och massa grader varmt! Johans min representerar inte hans humör till vädret, utan hans känsla för att missa en putt med golfklubban. Men visst är han söt?;) Jag har tillomed börjat få tillbaks mina fräknar efter den hemskt långa vintern som legat över Sverige. Fräknar, nu är sommaren verkligen påväg!
Och som om det inte var nog så hade jag det så himla trevligt i helgen! Anna hade kalas och allting var faktiskt så gott som perfekt. Härliga människor, trevliga återseenden och kul på krogen. Det som inte var perfekt var bakfyllan. Jag börjar nog bli gammal.
I söndags fick jag träffa Emelie och Marcus igen också. Han hade redan växt och utvecklats så himla mycket! Men det bästa av allt var att jag inte sett Emelie se så lycklig ut på evigheter! Glädjen strålade om henne!
SebbeSula
2009-04-06 @ 20:05:24
URL: http://www.sebbesula.se

haha skön min =)

Alshammar - Style As Lifestyle
2009-04-19 @ 14:36:20
URL: http://halshammar.se

haha:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0