Ååh Färjestaaad!

Idag var Johan och jag på hockey, vi fick fribiljetter på Stadium igår så vi passade på! Det var skit kul! (Eftersom Färjestad vann!;) ) Varesig jag eller Johan hade varit på hockey innan så det var vår hockey-oskuld som försvann idag. Vi kommer garanterat återvända till LLA för att heja på Färjestad igen! Hemmalaget vann med 3-2, oh yeah! Efter det for vi till Max och köpte hamburgare, det var också en höjdpunkt på kvällen;)
Karin
2009-12-12 @ 20:39:03
URL: http://karinolofsson.se

hehe jag har inte särskilt blek hy på riktigt, eller rätt normal, men har aningen gul-brunare hy än de flesta faktiskt.. på sommaren blir jag dock typ knallbrunsvart ju... men jag trivs faktiskt minstl ika bra som blek:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0