Jag känner mig gratis

Jag fick tag på den där förbannade syon! Jag får inget bidrag och jag får ingen resersättning. Så nu känner jag att jag lika gärna kunde varit gratis... Gratis... Gratis?
Död åt honom säger jag bara! Nej... nu ska jag inte vara så barsk.

Jag funderar på om jag lat som jag är ska spändera kvällen ensam framför tv:n eller om jag ska rycka mig i kragen och åka till Smufft och Vicky... Beslutsångensten får ligga ett tag till innan jag bestämmer mig.
malin
2009-01-27 @ 21:06:34
URL: http://vidnamnmalin.blogg.se/

hehe, jag får också beslutsångest över sånnadär grejor! dock brukar man sällan ångra sig om man är hurtig och gör något.



och det glädjer mig så himla mycket det du skrev till mig. du anar inte.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0