Bada bada bada!

Nu är solen här, och jag skriver i bloggen för första gången på säkert en hel månad. Jag har haft tok mycket för mig! Black Jack Kursen var krävande men kul, och efter mina provpass och tvillingpass så ska jag ut och jobba ensam för första gången på lördag. Behöver jag nämna att jag är livrädd?
Men fasen vad skönt det är att jobba kväll nu när vädret är så fint! Igår åkte jag och Anna ut på utflykt. Det bar av till mormor och morfar och deras lite strand nere vid gamla sommarstugan. Helt underbart! I vattnet slog fiskarna som fasen i vassen och ibland lät det som att det var sjömonster på ingång! Tok-fiskar!
Imorgon bär det av till nån liten sjö igen, för att fiska, sola och bada misstänker jag. Så himla skönt!

Hallelulja för den svenska sommaren!


Anonym
2009-07-01 @ 13:57:14
URL: http://Karinolofsson.se

se där se där redan en intresserad:) coolt:p hehe




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0