Den senaste tiden

Det har inte hänt så mycket den senaste tiden. Blogg.se har gjort om sitt bloggverktyg, vilket innebär att jag inte kan blogga från appen längre. DÅLIGT!
Annars så har följande saker skett:
Vi åkte till Sunne för att titta på när min syster sprang ut och tog studenten. Jag fick kul nyheter på posten i form utav en ny plånbok till iphonen, sommaren och värmen kom på ett kort men ack så välkommet besök! Två flickor har målat en hoppa-hage runt hela vårt kvarter (jag har fortfarande inte hoppat den, så jag hoppas inte regnet sköljt bort den). Sedan har vi tagit oss igenom en midsommar med vovven, resultatet var lyckat, dagen därpå var dock inte händelsefull. Tillochmed Roya tog lite sovmorgon efter lite övertalning.
 
Och det var det! Såfort blogg.se får igång sin app så ska uppdateringarna bli mer regelbundna. Vilket kan ta sisådär två-tre år misstänker jag.
 
HÄPÅSÄ!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0