Grått landskap




Är det bara jag som tycker att snön ser himla tråkig ut i stan? Inte vit och fluffig, utan grå och tråkig? Nej, våren får gärna skynda så vi får lite färg omkring oss igen!
Nåväl, klockan 8:50 var jag färdig med dagens träning, det blev spinning och promenad till och från gymmet. Hälften av promenaden bestod utav att pulsa fram genom oplogade gator, spännande kan tyckas, men inte när klockan är tio i sju på morgonen och man har lite smått bråttom.
Spinningen gick åtminstone bra, jag provade lite utav Johans prestationshöjare, jag vet inte hur mycket det hjälpte dock... Med mitt hjärtfel är jag försiktig att använda produkter med massa koffein i. Jag orkade kanske lite mer än vanligt, men jag var åtminstone lika trött efteråt ;)

Resten av dagen kommer förmodligen bli toppen! Roya ska få springa av sig i rastgården, syrran kommer hit och ikväll ska kära Bella firas! 
Hoppas ni får en toppen fredag allesammans! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0