Förkyld


Hej från sjukstugan. Igår och idag är första dagarna jag börjat pigga på mig. Har varit helt utslagen av en envis förkylning... Nu är det bara hosta och slem kvar. "Bara"😒 För att fördriva tiden här hemma har jag målat om möbler när orken varit med mig och ändrat om i köket. Barbordet har åkt ut och fått ge plats åt ett litet gammalt köksbord som vi funnit bland möblerna i sommarstugan. Blev himla fint och mycket mer "vi"!

Imorgon blir det att återgå till jobbet, har inte råd att vara hemma mer känner jag. Innan jobbet ska jag på farfars begravning. Inte kul förstås, men ska bli skönt att få säga hejdå tillsammans med släkten💕  

Har fortfarande inte uppdaterat om hur det gick efter min "vita månad", får bli i nästa inlägg!😉



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0