The great return

Idag återvände jag till gymmet... För att säga upp mitt medlemsskap😬 Men innan jag gjorde det körde jag ett pass Tabata, det var verkligen så jävla jobbigt! Blir mäkta förvånad om jag kan gå utan att det ser ut som jag skitit ner mig imorgon!😂
Efter att jag börjat jobba heltid så har jag inte orken eller lusten att gå iväg på eftermiddagen att träna varje gång det behövs (vilket är ofta), så istället tänkte jag söka mig till Sats... Två utav deras center ligger fett nära och dessutom har dem mycket fler förmiddagspass = perfekt för en som jobbar skift! Priset är högre, men det får det vara värt. Så imorgon är det jag som byter gym tror jag minsann!
Som avslutning på dagen har Roya och jag promenerat ur benen med en halvmils promenad.

(Update på stugfronten: det verkar som att vi får tillgång innan helgen, wiiiie!👏)

Svett-selfie ("svettfie") efter gymmet.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0