Lilla farfar

Helgen har varit bra och dålig. Bra för att jag fått träna och umgås med fina vänner och varit ledig hela långa helgen, så himla lyxigt! Dessutom började jag min fredag med att klara körkortsteorin😀 

Dålig för att min fina farfar somnade in igår😔 Sorgligt förstås, men inte särskilt oväntat. Vi vet att han har det bättre nu, att han slipper ha ont och får berätta alla sina fina historier och anekdoter i himlen. Mest synd är det förstås om farmor, hennes liv blir sig aldrig likt efter att ha levt med den hon älskat i sextio år. Fint förstås att dom fått så lång tid tillsammans och att dom fick bli gamla tillsammans💕

Imorgon är det dags för sista körlektionen och uppkörning😱 Efter det blir det att gå tillbaks till jobbet, men bara ett par veckor... Sen bär det av på solsemester☀️👙



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0