Ond bråd död! ... skriker han.

Det finns lite väl mycket i mitt huvud just nu. Snart ska vi se på Lost.. Johan och jag alltså.
Vi satt med hans arbetskompisar i musieparken en sväng innan. Junior var hopplöstfull som vanligt. Fast en tjej var värre. Klockan halvåtta hde hon hunnit Spy rätt ut bakom sig, däckat och fått skjuts hem. Åh herre Gud.
Denna fredag startade inte så tipptop.. jag fick itne se på min barnkanal imorse. Johan kom hem efter att ha lämnat in bilen på Mekonomen. Startrek skulle vi visst se. Åh herregud tänkte jag. Fast jag låg så skit skönt i soffan hos Johan. Så jag hade skit svårt att komma iväg till jobbet. Stackars Sophia, jag drog ner stämingen för henne under halva dagen. Den andra halvan var jag övertrött. Det resulterade i att vi skrattade lite väl mycket för lite för små saker. Sen så dök idén om att måla på varandras händer, DET är grejer. Så nu har en av våra idéer som vi kommit fram till på banken börjat sättas i verket, nämligen FUL design. Det var rätt fult det jag målade, Sophia å andra sidan gjorde fint ifrån sig. Vi kanske skulle satsa på konst? Hon är konstnär och jag är konstig? Hur snitsig var jag inte nu på en skala mellan 1-10? Bouyaaa!
Imorgon så ska jag till 3 butiken. Poya har tydligen blivit chef för Karlstads butik, så nu behöver de en butikssäljare. De vill egentligen ha en manlig anställd. Men jag ska dit och kika iaf. jag funderar på om jag kan ha en framtid som bingovärdinna med. Ja, ni hörde rätt.
Dags att se på LOOOST!
Walla kompis!

JUST DE! en dag så ska jag få betalt för att skriva här. Har jag bestämt.
Sophia
2008-06-01 @ 13:16:02
URL: http://veranda.blogg.se

Vi borde starta en motaktion! NER MED DE BETALDA BLOGGARNA! SKAFFA ER ETT RIKTIGT JOBB ELLER DELA MED ER! Ska vi stå på barrikaderna och skrika. I´m fucking free!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0