Foto...

Ja, jag tänkte ju att jag skulle fotat ikväll på Annas Kalas. Det blev aldrig av... kameran låg i väskan som låg i hallen som låg långt bort.
Men Fan vilken kul kväll det var! Vi brudar rockade i Singstar och att träffa folk som man inte träffat på länge (eller aldrig träffat) var så himla kul! Vi borde göra det här oftare! Nästa gången blir det krogen för mig! Idag var jag för sleten! PLUS att jag aldrig hinner träffa Johan nog mycket om jag ska ut och ränna själv varenda helg. Men som sagt... vi borde göra det här oftare!
Imorgon så kommer Johan otroligt nog inte att åka till Sthlm! De har jobbat in nog lång tid för att de ska kunna åka på måndag morgon! Så jag får en natt extra med Johan! Det tycker jag att vi förtjänar!

Till veckan blir det Skåne!

Bara för att bilden är så rolig.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0