Nyårslöften

Jag brukar inte offentliggöra mina nyårslöften, men så tänker jag att om jag gör det, så har jag mer anledning till att uppfylla dem.
Okej, here we go!

Till sommaren vill jag känna mig bekväm nog för att våga gå i små, söta, korta klänningar. Detta innebär bättre koll på kosten, mer grönsaker och inget godis. 
Jag har försökt att sätta upp godis-en-dag-i-veckan, men det funkar inte för mig... Allt eller inget är det som gäller tydligen, allt är uteslutet, så det får bli inget. Mitt tidigare rekord är 8 månader, så målet är att slå det! Jag tänkte i samma veva slå ett slag för naturen och försöka minska mängden kött som vi äter i hushållet.




Bli bättre på att källsortera! Jag har det löjligt bra möjligheter för att källsortera, men är ändå dålig på att göra det ordentligt. Det ska det bli ändring på nu!

Jag ska inte ge upp med träningen!
Gymmet har som mål att man första tolv veckorna ska träna minst två gånger i veckan, detta för att få in vanan att träna och faktiskt komma iväg. Jag har fått dispens över julveckan, men måste alltså fixa minst två pass denna veckan. Målet för året är alltså att inte ge upp träningen utan utföra den kontinuerligt, annars är det ju min grej att starta stenhårt för att sen tröttna och ge upp.

Där har ni dem, mina löften/mål för 2014. Gott nytt år på er 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0