Sista göttedagen

Imorgon drar min "vita månad" igång! Inga godsaker, ingen fylla, bättre kost och regelbundna måltider, mer träning och förhoppningsvis tydligare resultat utav träningen. I och med detta så är det "sista chansen" att gotta sig idag😉 Så jag har noga valt vad jag verkligen vill äta, försökt tänka på vad jag kommer sakna mest. Så dagens middag blev: toast! Det innehåller nämligen två av de saker jag är mest svag för i matväg, nämligen mjukt bröd och ost😋 Ikväll ska Johan och jag götta oss med lite snask från hemmakväll också👌

Det låter som att jag kommer ha världens tråkigaste månad framför mig, men det ska bli spännande! Delvis för att se hur kroppen kommer må med bättre kost i kombination med träningen och delvis för att jag behöver bli bättre på att laga mat och hålla i rutiner. Wish me luck nura!💪

Svett efter ett pass GRIT cardio☝️
Madeleine
2015-08-31 @ 22:12:06
URL: http://maddefnkr.blogg.se

Jag VET att du kommer klara den här månaden!! :)
Vi har varandra hela månaden, peppar och pushar varandra! Kommer gå super :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0