Vit månad

Madde och jag har beslutat oss för att satsa lite extra i september... Både på träning och på att sköta kosten. Ska bli himla spännande och se ifall man lyckas hålla sitt sockerberoende och sin glupska aptit under kontroll. 
Träningen går väldigt bra nu och det är så himla kul att känna hur man blir starkare hela tiden. Däremot är jag helt säker på att kroppen skulle visa mer resultat om jag skärper kosten, så det är precis det jag planerar att göra nu!
Madde är så himla gullig och styr upp allt detta åt mig! Hon har gjort träningsschema och ska finslipa på kosten, lyx är bara förnamnet! 💎 Självklart blir det en vit månad utan alkohol, men också utan all fika som har en tendens att dyka upp på jobbet... Måste vara stark i psyket nu💪😉


Madeleine
2015-08-26 @ 20:57:10
URL: http://maddefnkr.blogg.se

Självklart, all for you my love! 😘
Det fixar vi! Tillsammans är vi oslagbara 😉 träna tillsammans imorn?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0