Emelie

Emelie är här! det är så skönt att slippa vara ensam! Vi har småshoppat lite på Bergvik, ätit fetpizza och rökt pipa så det står härliga till! Jag undrar vad KBAB skulle säga om de visste. Hoppas att ingen skvallrar.
Föresten... jag har fått ett jobb! Ett jobb! Ett litet jobb bara.. på academicworks. Men jag är inte bitter! Det ska bli skit kul! jag ska jobba häcken av mig den korta period som jag har jobb! YES!
Kvällen kommer att bestå av isglass, min säng, en kortlek och bara Emelie och mig! Vi ska ha det precis som förr i tiden! Åh vad jag trivs med kompisar. Jag älskar sällskap!
Föresten, jag och Johan är tvugna att häcka i Kil torsdag till söndag. Nån som har lust att hänga på?
Trodde inte det...

Walla!
image19
Fjantigt värre.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0