Fortfarande sjuk.

Idag mår jag ganska hyffsat.
Igår däremot så knäppte förkylningen till ordentligt.
Jag såg på film hela dagen, jag kunde inte gå nånstans, för jag blev jätteyr varje gång jag ställde mig upp.
Med feber, snorig näsa, hosta, halsont och huvudvärk, så genomled jag ändå gårdagen.
Men idag är jag med igen. Snoret ger inte med sig, men iövrigt så känner jag mig ganska kry.
Sophia var här och rökte pipa med mig idag! Ypperligt trevligt! Jocke dök upp en sväng också.
Han hade helt enkelt inget speciellt för sig, så han tittade in. Bra initiativ där!

Imorgon kommer Johan hem! Ah, det ska bli skönt! den här veckan har inte varit den roligaste! Men på fredag bär det minsann av till Skåneland äntligen. Det ska bli skönt att komma iväg en sväng. Vi ska bara ha kul, kul kul!
Fast innan dess så måste det inhandlas presenter. Daniel fyller år på fredag, då ser det nog dumt ut att komma utan paket. Sen så är det ju Sebastians dop på söndag. Vad ska man ge i doppresent? Jag vill inte gå nån tenngrej som ska stå och samla damm. Jag funderar på en feting sagobok, eller en bok med visor kanske? Det är ju nånting som åtmindstonde kommer att komma till användning.

Men in Trees har tydligen tagit slut innan sommaren. Damn! men Sex and the City går ikväll som vanligt. Som tur är! Så jag ska äta mat till Unga mödrar, se på vänner, Simpsons, Futurama och sen Sex and the City.
En film jag starkt rekomenderar, som Sophia rekomenderade mig från början är Juno. Helt underbar!

Nej nu bär det av till spisen, mat ska lagas!
Walla!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0