Påsklovet nalkas


Sista dagen på praktiken är gjord, fy fan så gött! Jag ska aldrig sätta min fot i Filipstad igen! 
För att fira bjöd jag på kladdkaka vid fikat, plus att det fanns påskägg med godis i varenda vrå. Gott och så, men det där med godislöftet håller i sig. Jag smakar, men efter tre bitar är jag så jäkla nöjd på socker att jag inte vill ha nåt mer. Inget stopp helt vill säga, men ändock ett stort framsteg!
För att göra upp för mina godis-synder (eller för att gå ut med hunden) tog jag och Roya en joggingtur när jag kom hem. Vi sprang typ fyra kilometer, men man märkte på fröken svans att det var lite jobbigt upp för sista backen hem... Jag höll med henne! Men nu är det gjort, imorgon ska jag på spinning vid lunch och efter det tar jag officiellt påsklov! :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0