5 saker

5 saker du brukar säga
• Man får inte bara dum (då kan man bli som Hedlund).
• Allt är relativt...
• Fan också!
• Vaaart är bollen/tuggbenet?
• Stanna, kom... Mycket hundsnack nu för tiden!

5 saker jag brukar tänka
• Jag borde...
• Att jag är hungrig/sugen på något.
• Att jag kommer jobba heltid och därmed börja få en heltidslön😍
• Hur gammal jag börjar bli... Åldersnoja much?!
• Promenadsträckor som man kan ta med Roya.

5 saker jag brukar drömma om
• Att jag står inför en konstig domstol... Alltid haft samma dröm som är jätteobehaglig, men jag vet inte exakt varför.
• Helt osammanhängande saker...
• Som liten drömde jag mardrömmar om att jag inte kunde sova och ropade på mamma, när hon sen dök upp var det bara hennes kläder som kom mot mig (som en osynlig... Skit creepy!).
• Drömmer en hel del om konstiga förhållanden... Otrohet, svek osv.
• Jag drömmer ofta att jag försover mig, blir hindrad på jobbet eller inte klarar av arbetet jag ska göra. Stress är bara förnamnet!

5 saker få personer vet om mig
• Jag spenderar löjligt mycket tid på att tänka på mat och vad jag äter/borde äta/inte borde äta.
• Jag trivs bättre med mig själv när jag är ensam och inte har nån att jämföra mig med.
• Jag kommer med största sannolikhet behöva operera hjärtat igen.
• Jag pratar med Roya... Typ hela tiden! Hemma, på promenad, när vi ska gå och lägga oss... Typ jämt!
• Jag får panik av att inte somna i tid när jag ska upp på morgonen.

5 saker jag älskar att göra
• Kolla Pinterest, bloggar och instagram!
• Gå på spinning!
• Lära Roya nya trick och sen skryta inför alla om hur duktig hon är💕
• Min säng, helst med både Johan och Roya i den!
• Att ha tid att göra vad jag vill, ofta helst ingenting.

5 saker jag vill ska hända innan året är slut 
• Klara den förbannade sista 0,5 hp med den jävla NKSE:n!!!
• Jobba och bli trygg i yrkesrollen.
• Springa halvmilen under 30 minuter!
• Få bra mat-rutiner.
• Slå nytt rekord i antal stämplar på Boda Borg med mina brudar!

5 saker jag beställer utomlands 
• Drinkar
• Pizza
• Pasta 
• Cider
• Vin

5 saker jag saknar i min garderob
 Riktiga jeans!
 Långärmad klänning i perfekt längd.
• Snygga trosor... Bekvämt framför snyggt är det som gäller här!
• Snygga blusar.
• Riktiga träningslinnen.

5 saker som doftar underbart
• Hyacinter
• Karlstads kaffedoft
• Nybakat
• Johan
• Vårregn

5 saker jag vill bli bättre på
• Matvanor
• Självdiciplin
• Mitt jobb!
• Träningsrutiner
• Prova nya maträtter

5 saker jag skrattar åt
• Roya 
• 9GAG
• Mig själv
• Bella (kanske skrattar mer med, snarare än åt).
• Bilder där man råkar bli ful med oflit👍

5 saker som gör mig till mig
• Mitt humör... Jätteglad, jätteledsen, jättearg osv.
• Mitt pigment, tänk om jag kunde bli brun?! Det skulle inte synas att det var jag... Jag blir röd och fräknig!
• Mitt ärr 
• Jag är ganska rolig... Snabb på svar liksom!
• Att jag är otroligt bitter emellanåt och måste få klaga på saker.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0