En lista.

Senaste köp?
Frallor till frukost.

Vad skrattade du åt senast?
En bild jag tog på Roya och mig. Hon såg inte särkilt förtjust ut över selfien jag tog på oss...

Vad grät du senast åt?
När jag oväntat fick blommor på scen under examenshögtiden i fredags, bästa klassen <3

Vem sov du senast med?
Johan och Roya.

Vad läser du just nu?
Det blir nog någon semesterlektyr under veckan.

Senast sedda film?
Vi har börjat se om Johan Falk serien, Frank Wagner alltså!<3

Vilken svordom använder du mest?
Fan/jävlar på delad första plats skulle jag gissa. Jag svär på tok förmycket.

Vem var den senaste personen som ringde dig?
Magdalena igårkväll, för att meddela att hon var påväg hem till mig.

Senaste 3 inkomna sms?
"Go kväll! Önskvärt med resus imorgon a-tur..." Från jobbet.

"Ja, vi stannade på Poco Loco, men dit går jag aldrig igen..." Från Nattis om nattens sämsta service vid fyllekäket.

"Vi är segast i stan men vi går hemifrån nu ;) puss!" Från Magdalena.

Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
"Hoppas ni ätit nåt gott och kommit hem efter ordning! TACK så himla mycket för examenspresenten och för att ni kom och gjorde min kväll alldeles underbar! All kärlek till er! Puss och kram!" Till Nattis innan sängdags igår natt.

Vilken är din favoritfrukt?
Oftast clementiner/satsumas/små citrus, men ibland honungsmelon eller gröna bananer.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Alltså ingen? Förutom en såndär app som matchade foton, enligt den var den skådisen från Smallville, han som spelar en ung Stålmannen... Han ser åtminstone bra ut? ...

Vad är du rädd för?
Att jag inte ska klara av mitt jobb... Typ ha ihjäl någon eller skada någon. Sen är ju hajar min återkommande mardröm. 

Blir du lätt svartsjuk?
Inte lika lätt som förr!

Din favoritkaraktär ur en serie?
Åh, Arya Starki GoT, jävlar vad jag vill ha hennes "jävlaranamma"!

Vem skrev till dig senast på Facebook chatten?
Mitt Gran Canaria gäng<3 diskussionen gällde storleken på handbagaget.

Vilket språk hade du velat lära dig?
Spanska kanske... Eller typ ryska, det skulle vara fett coolt!

Vart vill du åka just nu?
Till Kanarieöarna med mina sjuksystrar, fan vad gött vi ska ha det i solen, på en balkong med vin i näven. 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0