Bra jobbvecka

Jag har redan gjort halva min jobbvecka, har inatt och imorgon natt kvar, sen går jag på långhelg. Även om det kan komma att bli två låååånga, tunga nätter så är det åtminstone "bara" två nätter som ska avverkas. 
Helgen ska minsann spenderas blandannat i stugan och förhoppningsvis blir det ett kärt återseende med en gammal bästis💕 

Om någon undrar hur det går med min vita månad så kan jag meddela att det går framåt. Har inte varit lite hård på middagarna utan ätit lite vad jag känner för i mindre portioner. Men annars går det bra, inget godis, undviker snabbmat (förutom på de två ätardagar som Madde och jag beslutat oss för😉), ingen sprit och träningen flyter på, i snitt blir det sex pass i veckan varvat med gym, pass och löpning. Självklart får Roya sina promenader i vanlig ordning😊 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0