FREDAGSKÄNSLA


Har haft en bra fredag, jag har tillochmed haft FREDAGSKÄNSLA😍 Ledig helg är så lyxigt för mig att det knappt går att beskrivs! 
Nåväl, idag har jag gjort Riskettan och haft körlektion med vad som känns som världens kanske bästa körlärare. Det känns som att det går åt rätt håll men vågar inte ha för stora förväntningar😬 

Efter körskolan så har jag hängt med Bella. Vi gick på 7D-bio, var dumma som fan och kaxade till det med att gå på en film som utspelade sig ett spökhus😒 Grudge-bruden och läskiga barn... Finns typ ingen värre?! Droppen kom när en unge grep efter fötterna (bokstavligt talat!!!) på oss när man i filmen sprang upp för en trapp, FY FAN säger jag bara! Kommer aldrig utsätta mig för det igen, haha! 
Efter en vända på stan (där jag köpte ny skinnjacka, wiie) återvände vi dock till bion haha, tog en bergochdalbana så vi faktiskt vågade ha ögonen öppna och fötterna på golvet för att få hela upplevelsen😉 Såhär i efterhand rekommenderar jag dock inte att gå på två filmer på samma dag, blev så sjukt åksjuk och illamående😬

Avslutade Bella-dejten med vattenpipa och Youtube klassiker💕 Ja ni hör ju... Perfa fredag liksom!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0